شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی یک روش درمانی بدون نیاز به عمل جراحی است و مکانیسم عمل ان بصورت ایجاد پالس های انرژیست که بافت های اسیب دیده خاص در تاندون های غیرطبیعی را مورد هدف قرار میدهد ، اینکار باعث افزایش جریان خون در قسمت های اسیب دیده ، تحریک بازسازی سلول ها و بهبودی میشود و همچنین عواملی را که باعث ایجاد درد میشوند را کاهش میدهد. در واقع نوعی روش درمانی غیرتهاجمی مورد استفاده در فیزیوتراپی است که در ان امواج بسیار کوتاه و سریع استفاده میشود .

روش انجام شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی درمانی موثر برای بیماری های اسکلتی _عضلانی است .و با اعمال امواج صوتی با انرژی بالا بر بافت های بدن به ترمیم ان ها و کاهش و تسکین درد کمک میکند . در این روش امواج صوتی از طریق سطح پوست در بدن منتشر شده که در نتیجه ان سوخت و ساز در منطقه اسیب دیده افزایش یافته که میتواند منجر به تسکین درد و تسریع بهبودی شود .

مهمترین استفاده از شاک ویو در درمان خار پاشنه میباشد . که علاوه بر اینکه یک درمان غیر جراحی و بدون نیاز به مسکن است به عنوان یک روش ایده ال به حساب می اید .

کلینیک فانتوم دارای انواع خدمات فیزیوتراپی از جمله شاک ویو تراپی بوده و یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در زنجان می باشد. برای مشاوره و گرفتن نوبت در منزل و یا آشنایی با کلینیک فیزیوتراپی فانتوم زنجان کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top